Reklamáció és visszáru tulup.hu internetes üzlet

Reklamáció és visszáru tulup.hu internetes üzlet

REKLAMÁCIÓ

1. A reklamáció benyújtásának alapja a termék olyan műszaki hibái, mint:

- nem megfelelő méret,
- nem megfelelő keret,
- nem megfelelő anyagfajta
- a megrendelés bármely tételének hiánya
Tájékoztasson bennünket a következő címre küldött üzenet útján: tulup@tulup.hu. Legjobb, ha az üzenetéhez képeket is csatol.

 

2. Elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó reklamációk:

2.1 . Drukarnia Piga Sp. z o.o. megtesz az aktuális műszaki tudásból fakadó minden szükséges intézkedést az Üzlet megfelelő működése érdekében és kötelezettséget vállal arra, hogy ésszerű határidőn belül megszűnteti a vevők által bejelentett összes rendellenességet.

2.2. A vevő köteles haladéktalanul értesíteni a Drukarnia Piga Sp. z o.o. céget bármilyen rendellenességről vagy az internetes üzlet működésében előfordult szünetről.

2.3. Az üzlet működésével kapcsolatos rendellenességeket a vevő írásban bejelentheti a következő címen: tulup@tulup.hu, a reklamált termék képeivel együtt.

2.4. Reklamációban a Vevőnek meg kell adnia a családi és utónevét, levelező címét, az üzlet működésével összefüggő rendellenesség fajtáját és fellépésének időpontját.

2.5. Drukarnia Piga Sp. z o.o. köteles minden reklamációt 14 napon belül elbírálni, ha ez nem lehetséges, akkor ezen időn belül köteles a vevőt az elbírálás várható időpontjáról tájékoztatni.

Szerződéstől való elállás joga


VISSZÁRU

A termékeinket előre készítjük és raktározzuk, azonban ha a termék nem tesz eleget az Ön elvárásainak, kérjük forduljon hozzánk! Megpróbálunk erre megoldást találni. A Vevőink megelégedése a prioritásunk!